London i en liten bok.

Måste först be om ursäkt för den dåliga uppdateringen! Men det ska minsann bli ändring på, för lite tid har jag allt då jag inte pluggar färglära för glatta livet, jobbar i illustrator, har föreläsning i konsthistoria eller är på jakt efter studielitteratur! Idag fick jag hem min fotobok som jag gjort om året 2013. Mitt år i London. Jag blev inspirerad av en blogg jag läste, hon gjorde nämligen en fotobok för varje år där hon valde ut de bästa bilderna från året som gått, jag har själv tänkt det många gånger men kände mig först motiverad när hon visade hur fint det blev! Så det är helt klart något som jag också kommer börja med! Tänk så roligt att kunna bläddra i en bok och minnas det året på ett sådant sätt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0