FILOFAX


Okej såhär gick det till när den här röda filofaxen blev min: Jag sprang in på akademibokhandeln innan yogan för att bara titta lite på alla almanackor och filofaxer och såg den här med en gång fast det inte var den jag hade tänkt köpa (har varit där tidigare och kikat). Den här var dock lite finare än den jag hade tittat på tidigare men visserligen lite dyrare också trots att den var på rea (att den var på rea såg jag dock som ett tecken att det var meningen att jag skulle köpa den!). Jag tvekade någon minut och bestämde mig sedan för att köpa den här trots allt, för den här kan jag ju ha typ hela mitt liv. Den blir ju finare med åren!
Glad i hågen sprang jag sedan in på gymmet och satte mig på en mjuk matta i ett rum fullt med ljus och yogatimmen gick väldigt fort och jag skämde inte ut mig genom att få något skrattanfall heller som jag hade fasat för lite innan. Ibland kände jag mig både stel och klumpig men tänk om jag skulle fortsätta med det här en gång i veckan! Då skulle jag bli både harmonisk och vig intalar jag mig själv och funderar genast på att boka in något mer yogapass i min nya filofax. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0