Nystart


I morgon börjar de flesta skolan igen och jag får inse (vare sig jag vill eller inte) att hösten faktiskt är här. (Fast det är ju inget fel att kalla det sensommar heller!) För mig så innebär 20 augusti inte samma sak som tidigare år eftersom jag inte behöver sätta mig i skolbänken igen. Men på något sätt så saknar jag den här perioden lite, när man förbereder sig inför skolstarten genom att köpa en ny kalender, pennor och block. Det blir liksom en nystart och det gillar jag. Med en nystart kommer även rutiner. Så trots att jag inte behöver ha ett lika fast schema denna höst för att hinna med plugg, träning och nöjen så har jag bestämt mig för att i morgon gå till "FRISK" för att starta min gratis provträningsvecka där och veckan där på är det dags för en månads träning på World Class. Nu har jag ju förmånen att kunna träna lite när som, när jag inte jobbar och så. Kan ju börja dagen med ett yoga pass (kanske kan det bli en ny hälsosam rutin?) På torsdag har jag dessutom bokat frisörtid för att klippa bort mina slitna solblekta toppar och därmed lite av sommaren. Ut med det gamla och in med det nya, för det är väl så det känns lite när vi tvingas vinka adjö till sommaren. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0