Ytliga tankar och funderingar.

 
bild: www.personligalmanacka.se

Mina tidigare almanackor brukar alltid vara fullklottrade med anteckningar, understrykningar och kom-ihåg-listor i olika färger. Just nu ser min istället ganska tråkig ut och jag har lust att klicka hem en ny från www.personligalmanacka.se för att liksom börja om och göra den fin redan från början. (Förmodar att det här också är ett steg i ledet i den där nystarten jag pratar om.) Eller så köper jag en enkel och stilren filofax, för det har jag alltid tänkt att jag ska göra någon gång, men så brister det alltid på grund av att de är ganska otympliga och dyra. Nog om dessa superytliga funderingar, jag får helt enkelt gå förbi bokhandeln och se. 

.
Såhär såg en av mina gamla almanackor ut. Som man t.om. kunde byta framsida på! En sådan kanske jag ska satsa på, för då bör jag ju garanterat inte tröttna på den, eller..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0