Blivande stammisfik


Jag har hittat det. Ni vet det där caféet där stämningen är sådär alldeles speciell och trivsam, som man kan sitta i flera timmar på utan att känna någon stress. Ett sånt där ställe som jag skulle sitta och skriva på om jag hade mitt drömjobb och då och då avbryta mig och ta några klunkar av det varma engelska earl grey téet (som jag egentligen inte är så förtjust i men där och då skulle jag kunna dricka X-antal koppar av). Kanske är det för att en framtida englandsflytt står för dörren som jag blev så förtjust i detta, man kunde riktigt känna den brittiska stämningen(okej, jag har aldrig varit i England men jag kände det ändå!) i det mysiga lilla caféet med namnet "The London café" Ni får kalla mig tokig, det är okej. Men om Londons caféer är som detta café så är det nog stor chans att ni hittar mig på något av dem inom en snar framtid om du besöker det förenade kungariket. Åh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0