Återblick

 

Januari: Jag började min sista termin i gymnasiet och var i full gång med mitt projektarbete där jag skrev artiklar på löpande band, intervjuade kända och okända människor, fotade och planerade. Då förstod jag att det var något sånt här som jag ville jobba med i framtiden. (Bilden känns lite omotiverad, men knäppte denna när jag var mitt inne i det krativa arbetet kommer jag ihåg)


Februari: Tog det här kortet en tidig februarimorgon påväg till skolan, fast det var en kall och tidig måndagsmorgon så var jag ganska nöjd med tillvaron. Denna månad blandade jag plugg med balträningar och körlektioner.


Mars: Den första riktigt varma dagen njöt jag, F och E av vårsolens varma strålar och blev bjudna på cider och cupcakes. Våren var äntligen här, lite tidigare än vanligt dessutom! Vilket jag inte hade något emot.

April: Firade traditionsenlig påsk där bland annat påskäggsletande var en given punkt på agendan.


Maj: Den bästa månaden på hela året. Jag dansade bal, det var varmt, vi fixade med studentflak. Allt roligt låg framför mig!


Juni: 8 juni 2012 tog jag studenten från tre väldigt fina år på min gymnasieskola. Jag var i lyckorus och mitt i allt detta så fyllde jag plötsligt 19 och började jobba.


Juli: Den 13:e juli så fick jag äntligen hålla mitt körkort i min hand! Som jag längtat!

Augusti: Var ledig ett par veckor från jobbet och spenderade dessa på Gotland med familjen.


September: Hösten var igång igen och jag tyckte faktiskt det var lite konstigt att inte börja skolan igen, jag ville ha rutiner och planer som jag alltid haft förut. Nu virvlade alla möjliga tankar om framtiden runt i huvudet, men så bestämde jag mig för att jag ville åka iväg som au pair i början av 2013 och i samma veva började jag jobba på dagis och trivdes riktigt bra!


Oktober: Jag hälsade på min syster i Uppsala och vi hade ett par väldigt mysiga dagar.
November: Började pyssla som aldrig förr på min lediga tid.

December: Om man tittar igenom mitt arkiv för denna månad så handlar nästan allt om förberedelsena inför julen, jag bakade, köpte julklappar och gjorde julkort mest hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0