tvåtusentretton!


Nu är det bara timmar kvar av 2012 och förberedelserna är i full gång hemma hos mig. Såhär såg jag ut på juldagen och jag tänkte faktiskt köra på samma guldiga kjol och guldiga väska men matcha det lite annorlunda ikväll. Fast jag inte är något vidare fan av nyårsafton så har jag ändå alltid samma känsla i kroppen när vi räknar ner tills det att det nya året börjar. Det är en nystart som kan vara skönt att få ibland och jag avlägger genast nyårslöften och tänker på hur jag vill att 2013 ska se ut samtidigt som raketerna avfyras ovanför mig på en nattsvart himmel. (Vad det är i år  håller jag dock för mig själv, för annars går det väl inte i uppfyllelse?) Självklart så hoppas jag att 2013 blir ett superbra år! (Det måste man ju i alla fall få säga högt!) Gott nytt år på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0