I keep my fingers crossed

"Den här veckan blir en lång utandning som du väntat länge på, kära tvilling. Början av veckan hjälper dig att få ordning på småsaker som strulat, och slutet av veckan bjuder dig på en stor skjuts framåt. En lösning på ett problem du länge funderat på är på väg mot dig, eventuellt tillsammans med en stor oväntad belöning.

Tänk på: En lång resa utomlands hänger i luften. Kanske inte nu men i en framtida plan?
Mest romantiska dagar: 28,29 och 30 november "

Kan bara hålla mina tummar för att horoskopet stämmer, en sån vecka vill jag ha! Att veckan dock började med att jag missade bussar, var nära att komma försent till jobbet och irrade omkring i ett regningt Johannelund (ja, jag har världens sämsta lokalsinne!) det glömmer jag nu. Jag ska ha en toppen vecka ju!

(Veckans horoskop, veckorevyn)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0