Julklappsfunderingar


Idag var jag och F på stan för lite julklappsshopping. I år har jag bestämt mig för att jag vill jag vara ute i god tid och slippa köpa alla julklappar i julruschen sista dagarna innan jul. Då kan jag istället gå omkring på stan i godan ro och bara känna julstämningen som jag på något konstigt får bland alla stressade människor dessa dagar och kanske planera mina mellandagsrea köp istället. I alla fall så insåg jag på dagens shoppingtur att jag önskar mig nästan allt som är i set eller i någon fin ask med snören runt, jag vill ha hela kitet liksom.

Jag hade dock inte någon väldans tur på det där med att hitta julklappar till andra så jag får snart ge mig ut på julklappsjakt igen så det inte slutar med att jag istället är den stressade personen dagarna innan jul och har alla julklappar kvar att köpa (och som förmodligen också hatar den där välplanerade personen som är klar med sina julklappsköp och som istället strosar omkring luugnt på stan!) Kanske bäst att planera in när det är dags för nästa julklappsshopping, men först ska jag fylla på med lite saker jag önskar mig på min redan långa önskelista. För det är något som inte alls är svårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0