JUST NU oktober

FÄRG: Helt klart vinrött!
KLÄDESPLAGG: Mitt favorit klädesplagg i höstgarderoben är mina vinröda jeans, de matchar jag gärna med stickade tröjor av alla dess slag.
.
ACCESSOAR: Just nu virar jag gärna en tjock stickad halsduk runt halsen, snyggt till min än så länge ganska tunna höstjacka.
NAGELLACK: Nu väljer jag bort nagellacksflaskor som innehåller pastellfärger till form av nyanser i lite mörkare modell, min nuvarande färg på naglarna är mörkblått och jag trivs ganska så bra med det.
SKOR: Jag har inte hunnit inviga dem ännu men jag chansar på att det blir mina boots i mc-modell.

TV-SERIE: Tidigare år har "Ensam mamma söker" varit en favorit men i höst väljer jag nog svenska hollywood fruar. Alltid lika roligt!
TRÄNINGSFORM: Löpning och pilates tror jag kommer vara favoriterna i oktober månad.
LÅT: Får jag välja två? Isåfall väljer jag Stiftelsen med låten "vart jag än går" och fd September (Petra Marklund som hon nu vill kallas) låt "händerna mot himlen".
BLOGG: Mina två favoritbloggar är och har varit länge, Johanna Frölanders som bloggar på SOLO http://solomag.se/johannafrolander/och Sofi Fahrmans http://bloggar.aftonbladet.se/sofissnapshots/ .
Men jag har även på senare tid blivit en allt mer flitig besökare på STS au pair bloggar. Kan ni gissa varför?
DRYCK: Te! Var nog länge sen jag har druckit så här mycket te en höst och extra gott blir det ju om man dricker det ur en stor och härlig kopp. Eller hur?


(Idéen med Just nu oktober, kommer från Correns bilaga med samma namn, nu utmanar jag dig! Gör en liknande lista du också!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0