Veckans horoskop

”Tvillingarnas flyt i arbete och skola märks verkligen av i septembers första vecka, kära Tvilling! Kanske har du redan fått en god nyhet om ett nytt jobberbjudande eller liknande, annars kan det hända att det snart viskar en liten fågel i ditt öra. Det här kommer hålla dig sysselsatt resten av veckan. Men tänk på att be om den lön du vet att du förtjänar – Mars och Pluto står i vänliga positioner nu och har ditt bästa i sitt finansiella intresse. Om det här låter omöjligt på grund av tidigare erfarenheter med låga arvoden, så ge det två veckor till ungefär. Pluto kan behöva resa en liten sträcka till innan förhållandena är helt ideella, och du får den lön och utdelning du egentligen verkligen förtjänar. Helgen har goda förutsättningar för lite romantik, om så bara en liten flirt i matbutiken. Det kan du behöva kära Tvilling, så uppskatta även de små gesterna.”

Varje måndag brukar jag klicka in mig på Veckorevyns hemsida för att läsa mitt horoskop för veckan och när det är såhär positivt blir jag hoppfull och det får mig att tro att stjärnorna ändå kanske har rätt. Man kan ju alltid hoppas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0