Cause I had a bad day.. (2)


Efter en torsdag som började med att jag, med två barn i hasorna bar en 20 kg tung cricketbag till tunnelbanestationer och på okända vägar i ONÖDAN eftersom jag upptäckte när jag kom fram att de andra föräldrarna drog väskorna (ja, cricketbagen hade två små pytte hjul! Typiskt mig att komma på det när det är försent, försökte dock intala mig själv att det i alla fall var bra träning, det känns i både armar och ben idag kan jag lova!) fortsatte sedan i samma takt med att jag blev utelåst efter att ha lämnat M o V på sina respektive platser eftersom jag tog av nyckeln dagen innan när jag var ute och sprang och inte orkade bära på hela nyckelknippan. Jag fick därför slänga mig in i en taxi i ilfart till F:s jobb, hämta hans nyckel, trängas med alla stressade londonbor på väg till tunnelbanan och skynda mig för att komma i tid tills det att jag ska hämta V igen. Jag hinner vara hemma en halvtimme tills det att jag ska iväg igen och hämta M. Sedan fortsatte dagen med matlagning och tvätt, samt barnvaktssittning på kvällen. Efter det är energin och kraften helt slut. Lägg också till att jag i onsdags tog hand om fem barn hela dagen! Så idag har jag varit hemma, lyssnat på podcasts, läst tidningar och ätit choklad och önskat att jag var hemma med min familj och vänner runt omkring mig som kunde tycka synd om mig lite. Men, men jag får beklaga mig här istället.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Naw...liten då! Vilken dag!

2013-04-12 @ 19:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0