Mina nyckelplagg i vårgarderoben


.. det skrivs ju alltid om att basgarderoben är så viktig i alla tidningar man läser (ja, jag pratar om modetidningar i det här fallet!) och jag har alltid tänkt ja, visst det kanske det är, men har aldrig liksom funderat mer på det tills jag inför den här våren insåg jag att jag saknade en del basplagg. Plötsligt kände det som om jag inte skulle ha något att ha på mig när jag möter våren i London så därför ändrade jag snabbt på det! På översta bilden ser ni några av mina nyckelplagg våren 2013, gammalt och nytt; klassisk ljusblå skjorta (går att matcha med så mycket!), blommig blus (självklart blommönster när det är vår och sommar!), vit tunika, ljusblå jeansskjorta, mönstrad långkjol, svart- och vitblommiga byxor och så självklart lite färg vilket min rosa blus får symbolisera. Så tänker jag inför våren/sommaren 2013!

.. allra mest längtar jag efter att få strosa omkring i dem här! Kommer helt klart bli mitt favoritplagg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0