En sammanfattning..




.. av mina två veckor på Gotland ser ut ungefär så här, 1. mycket sol och bad (till min stora glädje!)/ 2. härliga ljumma (!) sommarkvällar/ 3. Vallmo, den fina blomman som finns lite här och var på öijn, /4. medeltidens intåg på ön (nej jag klädde inte ut mig!) / 5. På utflykt till en av mina favoritplatser Fårö!/ 6. jag loppisfyndade dessa fina burkar (och en hel del annat!) har gått från loppisdissare (satt helst kvar i bilen och lyssnade på musik tillsammans med syrran medan föräldrarna och O sprang ut och in på loppisar!) Nu var det istället jag som ropade högt om jag såg en hemmasnickrad loppisskylt, jag vill ju hitta en massa fina och unika saker till min framtida lägenhet!)/ 7. Något som måste vara en av Visbys mest fotade gata, men så fin den är!/ 8. jag fyndar inte bara på loppis utan även på Roma glasbruk, denna blev min för 60 riksdaler/ 9. och det här åt jag helst av allt, nyplockade smulton och mjölk och så skymtar ni även en av alla böcker jag läste under semestern!

(Bilder från mitt instagram konto @norboh)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0