Borta bra men hemma bäst!


Idag är det en vecka tills att jag flyttar hem och nu längtar jag som bara den! Och plötsligt låter en vecka som SÅ lång tid! En vecka. Sju dagar liksom! Känns som sju månader, det känns som om det aldrig kommer bli måndagen den 16:onde! Men antar att det är så när man längtar till något, plötsligt går tiden sååå långsamt. Men jag ska inte vara den som är den. Jag ska försöka njuta av mina sista sju dagar här så mycket som möjligt. För jag vet att jag kommer sakna staden när jag flyttat hem, London är en fantastisk stad, har bara gillat den mer och mer för varje dag. Så här såg det ut igår när jag var ute och köpte julklappar. Magiskt liksom. Men ja...  annars då? Kan det inte bara bli måndag nu snälla?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det blir det snart!

2013-12-09 @ 18:45:46
Postat av: O

Njut medan du är där! Du kommer längta tillbaka sen :) se allt som vi andra inte kan se

Svar: Det är sant! Det ska jag! :)
minadetaljer.blogg.se

2013-12-10 @ 10:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0