En lördag i Hampstead heath


Idag hade jag en helt blank lördag framför mig. Jag började dagen med att plugga lite men efter ett tag tröt motivationen och jag bestämde mig därför för att istället åka en sväng till Hampstead heath och promenera i ett enorm grönområde. Jag gjorde detta i en timma och vilken utsikt över London man fick där högst upp! Jag gick sedan förbi ett café och köpte med mig en varmchoklad, därefter strosade jag bara runt lite och gud så mysigt det var och det fanns en underbar liten butik där jag fyndade lite till mig själv såhär i julklappstider.. (ops!) vad får ni se sen! Varför har jag inte varit här mer? Får panik! I veckan eller redan i morgon ska jag i alla fall åka hit igen och plugga lite på caféet ni ser på nedersta bilden för där inbillar jag mig att motivationen bara måste komma i en så inspirerande miljö liksom..
 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0