Veckans horoskop

Varje måndag klickar jag mig in på "Veckans horoskop" på Veckorevyn och idag är det läskigt hur bra det stämmer. Hör bara;

"Många tecken tyder på att du är mitt uppe i något viktigt just nu, kära Tvilling, och ett avslut ligger väldigt nära. En period i det liv är över och det är dags för en grand finale. En speciell grupp människor som betyder mycket för dig är extra närvarande och kanske blir du förvånad över hur mycket kärlek de har att ge dig och hur mycket du kan lära av dem. Kontakt med någon som befinner sig utomlands är trolig nu."

Ja, jag behöver väl inte säga så mycket mer än att jag åker hem idag efter ett år som au pair i London. Ett ganska stort avslut på en period i mitt liv. Tja, det här är anledningen till att jag trots allt tror liite på horoskop ändå.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0