Detaljer



Jag som alltid har velat ha ett hus med trappor i, fick så jag teg lite. Fem trappor är det i huset jag bor i och mitt rum är på översta våningen. Så ni kan tänka er att det blir en hel del spring, men det är väl bara bra att få upp flåset lite nu innan jag har hunnit skrivit in mig på något gym här.
Så här ser köket ut där jag kommer stå och fixa mat till V och M.

Jag bor på nummer 12 och bredvid mig bor en liten familj med en dotter i V´s ålder och en son på 16 år och på andra sidan bor C, en nittio år gammal man som jag inte har hunnit att träffa än. Men jag ser fram emot det och jag tänker att jag kanske kan gå över till honom om några veckor med något gott som jag har bakat och så blir vi buddies och så kan han berätta historier för mig om allt han har upplevt. (Tänker lite som i "the holiday" om ni har sett den!)

Nu ska jag strax gå för att upptäcka staden lite mer, kolla in V och M´s skolor och titta på Big Ben och Picadilly.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0