Tisdag


Idag när V ville klippa ut bilder ur tidningar och dekorera sin dörr (!) blev jag själv inspirerad och satte därför igång med att göra något som ska bli ett inspirationscollage. Jag älskar ju sånt här, så jag tyckte nog det hela var minst lika roligt som V. Det är också ett plus att värdmamman varje månad (som det verkar!) köper in en massa olika magasin och tidningar som Elle och Vouge. Så istället för att läsa morgontidningen som jag alltid brukade göra i Sverige så läser jag nu istället om de senaste modetrenderna och kändisskvallret till frukosttéet. Minst lika viktigt! (host!)  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det slä eller är det slä?

2013-02-13 @ 11:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0