Saker jag vill göra i England..


Så här ser min lista ut just nu;
1. Besöka madame Tussauds, London
2. Fynda på Camdenmarket
3. Uppleva Sherwoodskogen, Nottinghamshire
3. Prova fish´n chips (i tidningspapper!!)
4. Vara med på en typisk "London afternoon tea"
5. Se en fotbollsmatch i en stor arena (här ska jag helst gå all in och alltså vara klädd i favoritlagets (?)matchtröja och skrika mig hes tillsammans med andra fotbollsgalna engelsmän)
6. Strosa runt i Notting Hill
7. Jogga i Hyde park
8. Njuta av London ovanfrån (London Eye)
9. Gå en kurs på ett engelsk college
10. Shoppa för över 1000 kr på Primemark
11. Gå på en doormfest
12. Se en känd musikal
13. Besöka Harrods
14. Köpa cupcakes på "The hummingbird bakery" (Soho/Notting hill)

Har du något annat tips på vad jag absolut inte får missa när jag är i England? Kommentera och hjälp mig fylla på denna lista!






Kommentarer
Postat av: Emmie

Besök restaurangen " Hollywood Planet" i London, cool upplevelse även fast det bara är mat;)

2013-01-07 @ 13:26:38
Postat av: Anonym

Tack för tipset Emmie! Det ska jag genast skriva upp på min lista! :)

2013-01-07 @ 14:52:43
URL: http://minadetaljer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0