Så du är en tvilling jag visste det, såg jag nästan direkt..

Nu startar jag igång den här veckan! Blev lite extra pepp efter att läst mitt horoskop för denna vecka: "Januaris bästa helg är på väg mot dig kära tvilling och ringa framför allt in fredagen. Förutom att det haglar tur över dig, så förvänta dig att bussen kommer precis när du kommer, att det är extrapris på alla dina favoritvaror och varför inte hitta pengar på gatan? Så har du dessutom en rejält fin romantisk vecka dessutom! Sugen på en kort resa? You should be!"
(Veckans horoskop, Veckorevyn)

Jag tackar stjärnorna (eller de som sitter och hittar på de här horoskopen, har aldrig betsämt mig riktigt för vad jag ska tro!) för fredag är nämligen en dag som är lite extra viktig för mig och som dessutom innebär att jag är ganska beroende av bussar. Att jag dessutom kommer att fynda och hitta pengar på gatan tar jag som ett plus! (hm, kanske kommer jag fynda något snyggt fodral/väska/plånbok eller så?) Med andra ord så ser jag fram emot denna vecka! Tänk vad ett litet horoskop kan göra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0