Två insikter från en dag på stan

 
* På bussen till stan insåg jag att mitt nagellack matchade min plånbok och jag var genast tvungen att knäppa en suddig mobilbild á la en proffsbloggare (fast vänta lite, deras bild skulle ju inte vara suddig utan de skulle säkert tagit fram systemkameran i detta läge, men så långt går inte ens jag.. än, men mer av anledningen till att det är så klumpigt att bära omkring den på stan. Jag behöver ju inte upplysa er om att jag ibland önskar att jag kunde köpa en sån där riktigt bra och liten kamera att ta fram om något hrm, "viktigt" skulle behövas förevigas. )
* Jag insåg också att när jag kommer att flytta hemifrån så kommer jag ha en riktigt bra anledning att köpa sådana saker som jag i dagsläget tycker är lite onödiga köp. Som den här fina puffen från indiska till exempel, den är ju ett otroligt viktigt köp när det är dags!


 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0