20 år


För 20 år (exakt på minuten!) så kom jag till världen. Men nu är jag inte längre tonåringen utan räknas plötsligt som vuxen. Stort liksom. Men på något konstigt sätt har jag liksom ställt in mig på att faktiskt fylla 20 år sedan årsskiftet så därför har jag inte någon vidare åldersångest som jag faktiskt hade en släng av när jag fyllde 19, (det kändes ju så stort och så stor känner jag mig ju inte alla gånger!). Så 20 år gammal är jag faktiskt nu och det känns väldigt bra! Blev grattad på morgonen av värdfamiljen med presenter och lite sång och ikväll ska vi ut och äta, så mig går det ingen nöd på fastän det känns lite konstigt att befinna sig så långt bort från familjen, släkten och vännerna man har firat de 19 tidigare åren med liksom. Men familjen där hemma har tänkt på allt. Tog nyss emot ett stort paket av brevbäraren innehållandes allt sånt som är lite typiska för mig, nya stabilopennor i fina somriga nyanser, en skvallertidning, smågodis, ett anteckningsblock och ett sjungande kort med en massa foton inuti. Åh så fint. Grät och skrattade på samma gång efter att hoppat högt när jag öppnade det sjungande kortet. I det andra paketet från min syster hittade jag ett par superfina örhängen av Marc Jacobs! Blev så himla glad! Så firad det har jag verkligen blivit (och icke att förglömma så har jag ju redan fått min fina "riktiga" 20-års present, nämligen min Daniel Wellington klocka som näst intill varje dag sitter på min arm!) Bilder på örhängena samt på tunikan jag fick av värdfamiljen kommer (man kan dock skymta den lite på bilden ovan för er som är nyfikna och vill veta nu!) Ja så vad ska jag säga, det är trots allt ganska så roligt att fylla år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0