En annorlunda 20-års present

Efter ett flertal dygn i bilens bagagelucka som helt plötsligt inte gick att få upp (tur att jag trots allt är 20 och att det inte var för 10-15 årssedan för då hade jag garanterat fått panik över att han var själv där inne i en mörk bagagelucka! Men jag erkänner, lite synd tyckte jag om honom.. ) men nu är han här, min 20-års present som jag fick av barnen nämligen att göra min egen nalle! Vi gick till en "build-a-bear affär" där jag fick jag välja "nallefodral" och som ni ser så valde jag en som såg lite gammeldags ut och sedan gick vi till en maskin där jag fick trycka på en pedal så bomullen kom in i nallekroppen och slutsligen fick jag sätta in det lilla nallehjärtat i kroppen. Innan det var dags att välja kläder och min nalle blev en riktig gammeldags typisk engelsk nalle. En helt vanlig 20-års present eller något.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0