Dagens detalj




Macarones från Laduree Paris. 


Kommentarer
Postat av: Clara

Åhhh, blir så avis när jag läser alla dina inlägg och ser alla bilder från underbara London :D Vad tyckte du om Camden btw? Äääälskar det! Bästa med hela London (i ju för sig var det 30 grader och strålande sol när jag va där, så då kändes det ganska passande med paella, sangria och en tur på floden)

Svar: haha, ja jag trivs väldigt bra här om jag säger så! ;) Jag tyckte Camden var väldigt mysigt med de stora marknaderna, vattnet och de mysiga caféerna och jag tror precis som du säger att det är underbart att vara där när sommaren kommer också för paella, sangria och en tur på floden lät ju inte helt fel! ;) Hoppas allt är bra med dig! kram
minadetaljer.blogg.se

2013-03-08 @ 23:07:14
URL: http://clararedhead.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0