In my bag..


1. Min Londonguide, en väldigt bra och komplett reseguide som är bra att ha med sig om man ska till något nytt ställe och vill läsa lite mer om det innan.
2. London A-Z, fick den här lilla boken av mina värdföräldrar när jag kom hit, i denna kan man lätt slå upp alla Londons gator och man kan därmed förhindra att man går vilse (en perfekt present till mig med andra ord!)
3. Min lilla anteckningsbok där jag krafsar ner sånt jag måste ha koll på, som adresser, nummer och portkoder!
4.Mitt oyster card. Tunnelbanekort.
5. Mitt gymkort.
6. En 20 pundssedel och lite mynt (hatar alla dessa mynt! hur ofta använder man ettöringar liksom?)
7. Mobil. Självklart.
8. Solglasögon (ja, solen tittar faktiskt fram här då och då!)
9. Läppbalsam med doft (smak?) av mango
10. Handkräm med doft av mango

Här i denna fåtölj sitter jag nu och skriver detta blogginlägg och det här är helt klart min favoritplats. Älskar att mitt stora fönster har utsikt mot trädgården, att elementet är där (säg hej till en tjej som alltid fryser) och att jag kan kika lite på mitt fina kort jag fick av M o P som jag satt i fönstret.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0