Saker jag saknar med Sverige en regnig torsdagskväll i London..

 
- svensk frukost och svensk mat. Som tur är beställer vi mat från ett ställe som har lite svensk och skandinavisk mat så i köket finns nu knäckebröd, kaviar och en ost med tillhörande rosa osthyvel (skickat från familjen när jag blev sugen på ost, vad hände liksom? Har aldrig varit någon ostälskare innan)
 
- mitt rum, med alla mina saker..

- att köra bil (oroa dig inte pappa, kommer inte ge mig ut i trafiken och köra på vänstersida, tittar ju fortfarande åt fel håll när jag går liksom!)..
 

- läsa svenskatidningar.. och så självklart..
 
- att umgås med mina fina vänner..

- och familj! Men det förstår ni ju redan.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0