Ibland förundras jag över..


.. hur livet kan skilja sig så mycket åt på så kort tid. För ett år sedan gick jag sista året på gymnasiet och var i slutspurten med skolarbeten, balträningar och övningskörning. För ett halvår sedan så åkte jag pulka, pysslade och tränade luciasånger med en massa barn på dagisen jag jobbade på. För tre och en halv månad sedan så vinkade jag hejdå till min föräldrar innan jag satte mig på ett plan som skulle ta mig till en stad jag aldrig tidigare besökt men som jag nu skulle bo i. För fyra dagar sedan gick jag hem med V från skolan och kastade upp mängder av magnolia blomblad i luften. Jag undrar hur mitt liv kommer se ut om ett år! (Här skulle jag egentligen avsluta det här inlägget med något i stil med "Så lev i nuet" men då blir det här inlägget lite för klyschigt, så därför hoppar jag det!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0