Winter wonderland


Ja igår så var jag på Winter wonderland med F och det var lika härligt som jag hade tänkt mig! En enorm julmarknad! Så mysigt! Jag vet inte hur många gånger jag sa "Åh så fint!" "Så mysigt!" eller "Oj vad häftigt!". Jag har ännu fler bilder att visa er men tar några i taget, så ni får försöka hålla er lite.. Jag ska dit ikväll igen, igår kom vi dit efter en heldag med julklappsshopping så vi bestämde oss för att gå all in på marknaden idag istället, vilket betyder att vi ska dricka mulled whine (smakar som glögg ungefär!) äta något gott, kanske köpa lite fudge och såklart åka skridskor. Vilken härlig start på veckan liksom!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Som att vara i en advetskalender....

Svar: Precis så!
minadetaljer.blogg.se

2013-11-26 @ 07:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0