Afternoon tea

Såhär spenderade jag min lördagseftermiddag. Jag var så brittisk jag kunde bli och gick på afternoon tea med en vän. Vi försökte vara så där sofistikerade som vi bara kunde där vi satt i loungen på det fina hotellet, men det lyckades vi väl med sådär kanske. Servitörerna log och skrattade åt oss i smyg när vi tog fram kameran (min systemkamera, allt för er bloggläsare!), när vi snabbt torkade bort mjölet vi fick på läpparna när vi åt sconsen, fick skrattanfall eller tappade bestick på golvet (det var jag..) Men det bjöd vi på, för trevligt hade vi i riktig brittisk anda!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken mysig eftermiddag! Tycker ni klarade det perfekt. Vad vore en fikastund utan fnitter o lite missöden? ;)

Svar: Haha du har nog rätt, det hör till! :D
minadetaljer.blogg.se

2013-10-12 @ 19:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0