En god morgon!

 

Startade denna morgon på bästa sätt med att mysa omkring i den skönaste tröjan någonsin som jag köpte igår på Primark för 80 kr! Den är sådär len och underbart skön som den ser ut och jag kan riktigt tänka mig när jag drar på mig den när det börjar bli jul och det snöar lite utanför fönstret och man brygger en kopp te och liksom bara typ tittar ut på snöflingorna utanför och njuter lite. Haha det här var ju lite romantiserat men det var i alla fall de associationerna och den julstämningen jag plötsligt fick när jag såg den. Att en tröja kan frambringa det liksom... Min frukost däremot var lite mer sommarinspirerad men så god! Nu ska jag hoppa ur min tröja (neeej..) och ta på mig något annat för att strax bege mig till skolan. Ha en härlig torsdag!
 


 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken mysig "gossetröja", får julstämning bara av att titta på den!

2013-10-03 @ 20:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0