I fell in love twice


För några veckor sedan tipsade jag ju om sidan "Rifle paper co" för att jag blev helt kär i alla deras saker. Någon vecka senare går jag in i en bokhandel i London, älskar att bara gå runt länge och bara titta i bokaffärer och fastnade då självklart lite extra för avdelningen med anteckningsböcker, kort och sånt (surprise!). Jag dras därefter med en gång till de här anteckningsböckerna, jag bara måste ha dem! Jag köpte två exemplar, ett till min mamma och ett till mig, hon älskar med sånt precis som jag. Äpplet faller inte långt från trädet eller vad man brukar säga, så jag antar att det är jag som är äpplet.. Det bästa av allt är att man köper dem i set, så man får alla färger! Där slapp man den beslutsångesten liksom! Det är först när jag kommer hem som jag inser att de är anteckningsböckerna från denna sida jag tidigare fastnade så totalt för. I fell in love twice så att säga utan att inse det själv. Det måste ju betyda att det var ett väldigt bra köp om något! Nu ligger de här hemma på en liten rad och jag kan liksom inte bestämma mig för vilken av färgerna jag tycker bäst om och därmed vilken jag ska börja anteckna saker i först... ! Ett ganska så skönt måndagsproblem när jag tidigare idag har bränt mig på fingrarna när jag gjorde soppa till V, smält alla figurerna som vi trodde var cenitlera i en färgglad sörja i ugnen och torkat upp glassplitter från en flaska med vinäger som tappades över hela golvet av ett av barnen. 

Så hm, kanske den orangea?  
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0