Nattugglan


Om tio dagar (det är nedräkning nu!) så är det M:s födelsedag, han ser fram emot det jättemycket, vem skulle inte det liksom när det står ett paket i hallen och väntar som är ungefär lika stort som en själv (överdriver inte ens!) Det är en elgitarr där i! (Lugn, han vet om det, han har valt ut den själv så jag försäger mig inte nu om han av någon konstig anledning skulle läsa min blogg och helt plötsligt skulle kunna svenska! Men man ska alltid ta det säkra före det osäkra..).Jag får i alla fall lite panik för jag har ingen aning om vad jag ska köpa till honom, en elva årig kille liksom, inte det lättaste... Hm.. Jag var inne på Hamleys, Londons största leksaksaffär och tittade lite för några veckor sedan. Det var dock inte så lyckat då jag mest drogs till gosedjursavdelningen där gosedjur med ögon som den här tittade på mig. Varför kan han inte önska sig ett gulligt gosedjur istället? Skulle lätt köpt den här då. Förslag på något jag faktiskt kan köpa mottages gärna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0