Pattern box


Okej, idag var jag på jakt efter födelsedagspresent till M men det hela slutade med att jag köpte en pattern box till mig själv. Haha, nej då nu skojade jag faktiskt. Jag köpte en fin present till M också och efter det hittade jag den här till mig, en liten present till mig själv för att jag varit så duktig och hittat en fin födelsedagspresent till M typ, eller bara för att den var så himla fin.. Vad är en "pattern box" då kanske ni undrar? Det är en box innehållandes 100 st kort med olika mönster, nu ska ni få se..

.. som är kategoriserad i olika flikar, efter konstnären som skapat mönstren..
Mitt fredagsfynd helt klart.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Släprodukt nr 1

Svar: Verkligen! :D
minadetaljer.blogg.se

2013-10-19 @ 10:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0