Summary

Dagens roligaste: Att jag V och M gick på bio idag och såg "Captain Phillips" hade inga som helst förväntningar på den, visste inte ens vad den skulle handla om men den var riktigt bra! Ja vissa arbetsdagar är ju bättre än andra, eller vad säger ni?

Dagens förvåning: Att jag precis nu visade mig vara rätt så bra på gun fight om jag får säga det själv! Så kul att springa runt i ett mörkt hus och gömma sig och skjuta på V, M o F. Det ägnar jag mig åt den här onsdagskvällen!

Dagens sorgligaste: När jag och V sitter och spelar spel och hon helt plötsligt säger out of the blue "Vi kommer sakna dig när du åker hem till Sverige sen, det kommer bli så sorgligt!" Asså mitt hjärta där och då. Aoch!

Dagens coolaste: Att jag tydligen stod bredvid Queens Park rangers fotbollstränare i tunnelbanan idag på väg till bion. Jag var helt ovetandes om detta tills M berättade det för mig efteråt, lite häftigt ändå..? Inte? Okej då! Men när man inte har sett några kändisar här i London ännu (vill ju liksom springa på Jude Law eller David Beckham på gatan!) så får man nöja sig med det lilla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0