Förmiddagen räddad?


Idag är en sån där produktiv pysseldag, det regnar och är grått ute, jag lyssnat på musik (högt! passar på när de inte är hemma!) och springer omkring i mysbyxor, stickad kofta och mina tjocka fleecestrumpor (när de kommer på är det officiellt höst!) och fixar med allt möjligt. Än så länge har jag tvättat snart två maskiner, tagit ner tvätt, strukit, tagit in åtta (ganska små dock!) matkassar i kylen, slagit in glasföremål i bubbelplast (köket ska göras om så nu läggs allt ner i kartonger!) och så nu ska jag börja med det här. Sortera udda strumpor, den här lådan med strumpor fanns när jag först kom hit och har sedan dess (sju och en halv månadssedan) inte varit tom en enda gång. Den bara fylls på hela tiden. Det är liksom inte ett par udda strumpor jag har att göra med här utan det är närmare ett femtiotals. Men nu hoppas jag att lådan hinner minska lite i alla fall tills nästa lass tvätt är klar.. Ah! En inte allt för spännande förmiddag i London fick ni nu ta del av. God måndag på er!  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0