Min helg i fyra bilder


1. På lördagskvällen mötte jag upp C, för ett par drinkar i Queens Park..

2. ..på söndagsförmiddagen vaknade jag relativt tidigt trots lördagens spontana utgång och begav mig då iväg till Covent garden för att göra något jag tänkt göra så länge, nämligen bara strosa runt. Jag gick in i mysiga små affärer och bokhandlar och hittade en muminbutik som jag bara var tvungen att gå in i och kika lite i, det såg ju så mysigt ut..

3. .. därefter gick jag till Laduree  och köpte med mig macaroons som ni redan vet förstårs.

4... och när energin började tryta köpte jag en frozen yoghurt och satte mig på torget och vilade fötterna lite.

Jag säger bara som så,  jag har fått ett nytt favoritställe i London helt klart. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser fram emot att bli guidad bland alla mysiga ställen.:)

Svar: Det ser jag fram emot att göra! :D Ska bli så kul att ni kommer hit! :D
minadetaljer.blogg.se

2013-09-24 @ 07:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0