MOGG´s strangers guide, London.


Den här kartan köpte jag idag i det fina fodralet. Jag o F var på Victoria and Albert´s museum (mer om det i nästa inlägg) och då fick vi syn på dessa unika kartfodral med tillhörande kartor och vi blev helt lyriska. Vi valde och valde och tillslut bestämde vi oss för vilka vi skulle ha. Älskar att den är så unik då all är handgjorda. När jag tog fram kartan så var även den gjord i ett särskilt tjockt papper som fick den att kännas så gammal. Vilket den också är. Så den här kommer jag låta ligga framme och liksom påminnas om London när jag ser den, eller så stoppar jag den i min London scrapbook. Nej, nu ska jag scrapbooka lite om V&A museuméet. Vi hörs senare!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0