V&A

  
Ja som sagt så spenderade jag min sista söndag i september på V&A museuméet tillsammans med F. Bara själva museet var så väldigt fint, pampigt och stort! Hade nog gått vilse där om jag hade gått själv...

.. den här häftiga och uppseendeväckande lampan hängde i taket där vi kom in..

.. och den här! Museet hade sex våningar, så man fick liksom välja vad man ville se och det bästa av allt var att vi ville se exakt samma saker. Vad vi valde? Mode, teater, foto och inredning/möbler. Min favoritutställning var teatern! Kostymer, kulisser, manus.. allt fanns där! Varför ni inte får se några bilder? Det var strängt fotoförbud, så ni får nöja er med de här bilderna är jag rädd..
.. men min lunch kan ni får se! Nu blir ni glada va? Vi satt ute (!) på en supermysig gård (mer liknade en slottsträdgård eller något kanske) och åt varsina supergoda sallader. Härlig dag helt enkelt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0