Yogaloft

I min plånbok hittar man nu även den här lilla "taggen" till mina yogalektioner. Jag och C bestämde oss för att testa på yoga i en månad och idag började jag morgonen med en och en halv timmes yoga. Precis som namnet "Yogaloft" associerar till så höll vi på en trappa upp på något som faktiskt kan liknas med ett loft och det såg ut precis så som man tänker sig att det ska göra på ett ställe där det hålls yoga. Rökelser, färggranna yogamattor (jag vill ha en egen rosa matta!) lugn musik, te (!) sköna soffor och fin inredning. Att lektionen mest fokuserade på stretchning och töjning mer än själva andningen passade mig perfekt så det här blir ett bra komplement till mina joggingpass. När jag ska dit nästa gång? På fredag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter underbart! Precis Vad jag skulle behöva nu. Till och med kortet var ju Fint! :)

Svar: Det var det, även om jag är väldigt öm i kroppen idag! Haha aa precis det tyckte jag med! :)
minadetaljer.blogg.se

2013-09-19 @ 09:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0