20 saker du inte visste om mig..


1. Jag skrattar typ alltid så att jag gråter.
2. Jag samlar på ugglor.
3. Jag har svårt att hålla mig för skratt när man verkligen måste. (Ja, jag har varit nära på att bli utkastad på lektioner X- antal gånger...)
4. Hur mitt rum ser ut symboliserar lite hur jag mår och känner mig. Så med andra ord om jag är stressad och har mycket att göra så är allt i en enda röra.
5. Jag är svag för olika typer av askar och burkar.
6. Jag skulle någon gång vilja skriva en bok.
7. Jag älskar känslan av att köpa en ny tidning, bläddra igenom den och titta på alla inspirerande bilder.
8. Jag älskar att gå omkring i bokaffärer och bara titta på alla fina pennor, papper och böcker.
9. Jag önskar att jag var väldigt duktig på att måla och rita.
10. Jag har i stort sett alltid nagellack på mig. Favoritfärgerna är olika typer av rosa och röd.
11. Jag skulle gärna vilja lära mig att surfa (och bli riktigt bra på det!)
12. Jag har en CAE-examen i engelska.
13. Jag skulle någon gång vilja testa fallskärmshoppning fastän jag har en lite skräckblandad förtjusning inför det då jag är lite rädd för höjder.
14. Jag tycker inte så mycket om att laga mat, men önskar att jag gjorde det eftersom det skulle underlätta lite...
15. Min last är smågodis.
16. Jag dricker inte kaffe (och kommer förmodligen aldrig göra det!)
17. Jag har alltid trivts i vattnet, gillar att simma, dyka, snorkla osv..
18. Jag skulle vilja ta dykarcert.
19. Jag är rädd för ormar.
20. Jag är sämst på att ge vägbeskrivningar samt att förstå dem. Antar att de hör ihop lite... (Låtsas typ alltid att jag förstår vägbeskrivningen efter ett tag fastän jag oftast fortfarande är helt lost!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0