Dagens..

.. bästa: Måste helt klart vara när vi var ute med barnen på jobbet och jag satt på en filt i solen och läste för ett gäng ungar och solen gassade. Så himla skönt. Gillade mitt jobb lite extra mycket då!

...härligaste: Att jag tog mig ut på den där springturen som kändes så jobbigt innan jag väl satt på mig joggingskorna, pluggat in musiken i öronen och sprungit iväg i skogen med solnedgången som enda sällskap. Så härligt!

..jobbigaste: Måndagsångesten i morse. Jag trivs jättebra på jobbet och allt sånt, men när klockan börjar ringa 06.00 så känns inget särskilt kul. Men när jag väl satt mig på cykeln och börjat trampa så trampade jag snart bort måndagsångesten.

.. önskan: Att det ska fortsätta vara så här varmt ett tag till och kan det inte få vara lite fint väder på valborg i alla fall..

.. låt: Summer av Calvin Harris. Den går på repeat i hörlurarna.

.. "Oj då!": Att jag visst hade råkat publicera gårdagens inlägg trots att jag hade tänkt radera det. Jag plitade ner några rader mycket, jag erkänner, ointressanta rader igår eftermiddag när jag kände hur det dåliga samvetet började krypa inom mig över att jag inte bloggat på så länge. Jag beslöt mig sen för att inte publicera det. Något hände och det publicerades ändå. Kul för er som hann läsa (eller inte, det måste ha varit det tråkigaste jag skrivit!) och för er som inte gjorde det, ni missade inget. 

.. tanke: Så underbart att bara jobba tills på onsdag. Man kan säga att det är som en torsdag i morgon. Dvs, nästan fredagskänsla (säg hej till en tjej som lever i nuet, host).

.. Sista ord: God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0