Dagens..

roligaste:

.. När vi leker tåg och jag frågar vilka olika länder man kan åka till säger en fyraåring:
"De olika länderna man kan åka till är.. Barcelona, Linköping, Gamla Linköping och... Leos Lekland!"

.. När en av fröknarna pratar om hur en bra kompis ska vara. Då räcker en liten tjej på fyra år upp handen och säger "Man är ingen bra kompis om man säger.. RUTTEN SILL!"

..När en liten tjej pratar om sin lillebror som är några månader gammal och har lärt sig skratta.
Hon: "Fröken vet du, han skrattar alltid åt mig när jag pratar med honom!"
Jag: "Vad gulligt, det är väl roligt?"
Hon: "Nej!"
Jag: "Varför inte då?"
Hon: "För jag tycker han är sååå tråkig!"

Ja sammanfattningsvis kan jag väl säga att jag väldigt ofta får mig ett gott skratt på jobbet!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0