April, april..

Dagen började med att jag fick reda på att vi skulle ha ett insynsbesök idag på jobbet, dvs. några personer som granskar hur verksamheten fungerade och så om jag förstod det rätt. När jag fick reda på det så trodde jag självklart att det var ett aprilskämt och brast ut i skratt och sa "Haha, viiisst.. den gick jag nästan på! Det är ju första april liksom!" Men tji, fick jag och min oerhörda snabbtänkhet, som jag ärligt blev chockad av själv, visade sig vara fel och det var trots allt sant.. (men vem HAR på riktigt insynsbesök på första april?!). Annars har dagen rullat på och jag har hunnit med både jobb, plugg och en kvällsjoggingtur. Så här underbart såg det ut i skogen med alla blåa blommor! Underbart. Känns som april kommer bli en bra månad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0