Detaljer..

 
.. från de två senaste veckorna då de ekat tomt här.

Jag har under dessa veckor:

* .. blivit ägare av en två kilo tung grafisk kokbok som är den heliga bibeln för alla GDK-are.
* ...vant mig vid att gå omkring i en illgrön keps med mitt namn skrivet med glitterfärg på samt ha ett grönt nolleband på vänster handled som har varit nyckeln till att komma in på alla fester under dessa två veckor.
* .. pendlat med campusbussen.
*... vant mig vid att varje dag se fadderisterna som antingen har kastat kanel på varandra iklädda bruna mantlar och solglasögon, diggat musik iklädda stora afrofrisyrer till peruker eller sprungit omkring som dem elaka "skurkeriet" någonstans i skolan. 
*.. själv blivit förvånad när jag varje dag har kommit ihåg min matlåda jag förberett dagen innan.
*...har stiftat bekantskap med en massa nya människor samt program som illustrator och indesign.

Jag har helt enkelt blivit "Grafisk design ettan" under dessa veckor och det är jag glad för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0