"En dagens.."

.. bästa: Att få komma på inflyttningsfika hos J. Så mysigt att samlas hela gänget i hennes fina, alldeles egna lägenhet.

.. insikt: Hur stora vi börjat bli när vi hemma hos J pratade ICA-kort, inflyttningsfester, gardininköp och samboavtal. Herregud, vi är vuxna på riktigt ju!

.. godaste: Smoothie gjort på hallon, blåbär och banan. Mums.

.. insikt: Hur beroende jag är av min cykel. Den har varit punka på ett par dagar och så tråkigt det är att behöva åka buss till allting istället alltså. Idag har jag dock hämtat den och ordningen är återställd. Puh.

.. nervösaste: Att jag fick ett "Nu närmar det sig" sms från en fadder på min utbildning som jag börjar på OM EN VECKA! Gulp. Men så kul!
 
..motion: En joggingtur som idag gick tog lite kortare tid än vanligt trots samma sträcka. Jag har kanske blivit snabbare.. eller så var jag bara motiverad över att hinna hem innan "Allsång på skansen" började. Kan ha varit så. Pensionärsvarning på den alltså.

.. bästa låt: John Martin, "Anywhere for you". Den låten får mig att längta till fredag då lite festligheter väntar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0