Dagens..

.. bästa: Alla söta barn på förskolan. Fick höra av en fröken att hon hade sagt "Nu kommer ju N" när de hade sett mig genom fönsterrutan när jag var på väg dit på morgonen. Då hade en liten gullig en svarat "Älskar N" (jordens största Naaaaw!)

.. sämsta: Att det började regna/snöa en himla massa när jag skulle bege mig hem. Usch!

.. jobbigaste: Att jag har blivit så sjukt sugen på semlor. Jag har gått från att som barn ha ogillat dem till att nu som vuxen bli sugen på dem! (åldersångesten gör sig påmind igen..) Det jobbigaste är ju dock att semledagen är i mars.. men man kan ju alltid tjuvstarta lite..

.. lärdom: Att aldrig ha en vit jacka på sig på förskolan. Vad tänkte jag på liksom? Efter typ fem minuter var den brun..







Kommentarer
Postat av: O

Jag åt semlor i förrgår :D

Svar: Åh så gott! Jag måste verkligen ta och göra det snart! :D
minadetaljer.blogg.se

2014-02-07 @ 22:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0