En engelsman i Paris


.. just nu ligger den här boktraven på mitt nattduksbord och väntar på att bli läst. Jag har betat av en av dem och har nu börjat läsa "En engelsman i Paris" som jag fastnade mest på grund av bokens omslag... Annars då? Helgen har varit lugn, jag har hunnit med att jobba lite med en au pair intervju jag hållt i, tränat två gånger och träffat F och E för lite pizza och melodifestivalmys. I morgon bitti, närmare bestämt runt klockan 06.00 beger jag och mamma oss till Stockholm. Vad vi ska göra där? Äta frukost på något mysigt café, strosa runt i Gamla stan, kolla in Fotografiska muséet, samt kolla lite i affärer och kameran följer med! Så vi hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0