En sen dagens..

.. bästa: Att jag var ledig idag. Lunchen med F på stan. Mitt besök hos frisören eller rättare sagt när jag gick ut från frisören och var nöjd. Skön känsla.  

... köp: Ett par nya jeans, en ljusrosa collegetröja och "Den rutiga kokboken" fyndat på rean. Det sista köpet är en sån grej som jag tycker och alltid har tänkt att man ska ha i sitt hem när man flyttar hemifrån så nu passade jag på och köpa den och jag ska genast lägga ut den i min "Flytta hemifrån-låda". Jag börjar bli redo..

.. önskan: Att mitt hår var lite tunnare än vad det är.. nej jag har inte världens tjockaste hår, nej jag önskar inte det längre men när jag satt där i frisörstolen så kändes det plötsligt som om det aldrig tog slut, när slinga efter slinga gjordes..

.. rastlöshet: 2,5 timmar stillasittandes, var lite av en pärs alltså. Nu när jag är van vid att knappt sitta stilla en minut på mitt jobb. Kanske borde ta och lära mig det innan det är dags att börja plugga sen hösten..

.. förvåning: Att det är 1 mars typ i.. (kollar mobilen..) I morgon!? (helt ärlig förvåning) trodde att det var på söndag och tänkte skriva så fort det har gått. Men nu har det ju gått ännu fortare än vad jag trott till och med. Härligt med vår, men oj vad dessa månader sprungit förbi. 

..kläder: Körde på en svart look hela dagen idag. Svarta jeans (som genast byttes ut mot svarta plyschbyxor när jag kom hem) svart lurvig tröja och svarta boots. Mörkrosa naglar som senare blev ljusrosa till kvällen.

.. löfte: Mer träning i helgen. Har bara hunnit med ett träningspass denna vecka! Bättring måste det bli! Jag skyller dock på mitt skavsår som helt ärligt har varit väldigt jobbigt (jag har haltat och grinat illa till och från jobbet när jag har varit tvungen att transportera mig långa sträckor.. och ja, jag brukar se mig själv som en som har ganska så höga smärttrösklar..) Men nu är det läkt och jag är tillbaka efter min lilla skada. Nu så!

.. undran: Kan håret som är nyblonderat i slingor bli grått om jag simmar i klor i morgon? Ska jag våga mig iväg till simhallen mån tro.. Svar mottages gärna!

Kommentarer
Postat av: T.B

Hahahahahaha! Har du hög smärttröskel?! Du är den mest känsliga person jag någonsin träffat. Du får ju typ ont om man blåser på dig ;)

2014-02-28 @ 23:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0