Välkommen hem till mig!


Har i helgen låtit mig inspireras av glossiga inredningssidor i Elle och var därför väldigt sugen på att göra om lite i mitt rum. Jag har länge velat ha velat ha ett skrivbord, jag har just nu ett barbord och har haft det i ett antal år köpte det efter att jag tröttnat på mitt gamla skrivbord.. (gulp!). Men efter att ha vänt på barbordet in mot väggen istället, samt rensat ut och lagt utvalda saker på det, så kändes det bra. Funderar på att måla det vitt någon dag också. Jag fick därmed med hjälp av väldigt enkla medel min egna lilla kreativa hörna. Sedan hittade jag en otroligt fin röd radio i garaget som tydligen har varit nära på att slängas (!) och bytte därmed ut min stora cd-spelare till denna istället. Ska även klä om min fåtölj någon dag också. Sen städade jag hela mitt rum grundligt och nu ser det ut som på översta bilden.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0